Infolijn Elektrohypersensitiviteit

Bel met het telefoonteam via 0900-9266.

Stel je vragen en vind een luisterend oor voor je verhaal. De mensen van het telefoonteam zijn ervaringsdeskundigen en weten waar het over gaat. Ze kennen zin en onzin over elektrohypersensitiviteit en helpen je op weg met informatie en tips of verwijzen eventueel door naar deskundige hulp.

De infolijn is elke dinsdag, woensdag en zondag van 14.00 tot 16.00 uur te bereiken.

Het kan zijn dat er nog een gesprek gaande is, je krijgt dan een voicemailbericht. Probeer het later nog eens.

Kosten per minuut

De informatielijn EHS is een initiatief van Stichting EHS en wordt door vrijwilligers gerund. Om de kosten te kunnen dragen voor het (betaalde) 0900 nummer, wordt er 9 ct per minuut boven het normale beltarief gerekend. Stichting EHS maakt hierop geen winst.